Trimite newslettere eficiente!

Vrei ca noutățile din compania ta să ajungă la clienți simplu și rapid? Un newsletter te poate ajuta ca informațiile să ajungă la consumatori și, în același timp, să construiești și o comunitate. Astfel că îi venim în ajutor cu câteva sfaturi pentru a trimite newslettere eficiente:<

1. Când și cum?

S-ar putea să observi că oamenii sunt reticenți în a-ți oferi o adresă de e-mail pentru newsletter. Și asta pentru că sunt „bombardați” de informații inutile în mod repetat. Trimite newsletter atunci când ai ceva real de comunicat. Dacă ești un furnizor de produse sau servicii, un newsletter săptămânal cu oferte este suficient. Poți plusa periodic cu încă un newsleter cu noutăți privind gama de produse sau servicii, însă nu transforma acest lucru într-un obicei. Ba mai mult, structurează baza de date în funcție de interese și trimite newslettere pe diferite categorii. Atunci când clienții tăi primesc informații care li se potrivesc, sunt mai ușor de adus în comunitate.

2. Fii atent la conținut

Așa cum spuneam, newsletterele sunt eficiente doar atunci când transmit o informație utilă destinatarului. Oricât de bine ar arăta, dacă nu furnizează conținut relevant, oamenii se vor dezabona rapid. Ce este de făcut? Folosește cuvinte atractive pentru audiența ta într-un text ușor de parcurs, cât mai scurt și fără fraze complicate. Prezintă întotdeauna beneficiile pentru consumator, fără să te pierzi în detalii. Stabilește un scop unic al newsletterului – fie vorbesști de promoții, fie prezinți noutăți.

3. Concepe un design prietenos

Trebuie să știi că o mare parte dintre destinatari nu citesc foarte mult din newslettere. Tocmai din acest motiv, este important cum concepi layoutul, astfel încât să fie ușor de parcurs, iar destinatarii să se îndrepte rapid către punctul de interes. Folosește elemente de tipografie sau culori pentru a atrage atenția asupra anumitor secțiuni, organizează textul în paragrafe, include liste, titluri și subtitluri – orice face textul să pară mai lizibil. De asemenea, folosește butoane call-to-action pentru a-ți îndruma publicul către o finalitate.

4. Include imagini

Este important ca newsletterul să cuprindă în egală măsură text și imagini. Folosește imagini relevante pentru conținutul ales și ai grijă să nu fie foarte mari pentru a îngreuna trimiterea newsletterului către public. Dacă alegi să folosești platforme de e-mail marketing, acestea te vor ajuta să păstrezi echilibrul.

5. Alege titluri clare

Primul impact asupra destinatarului îl are titlul. Dacă acesta îi prezintă clar și atractiv conținutul newsletterului, șansele ca informația să fie citită crește simțitor. Un titlu relevant, clar și la obiect ajută destinatarul să înțeleagă mai bine despre ce e vorba. Experimentează cu diferite titluri și analizează rezultatele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine.
Ține cont că un instrument precum newsletterul este eficient doar dacă este reprezentativ pentru compania ta. Dacă ai nevoie de ajutor pentru a obține rezultate cât mai bune, nu ezita să ne scrii!

Scris de |2018-04-11T15:44:56+00:0031.07.2017|0 Comments

About the Author:

Digital Marketing Strategist, Fondator Online Hub.Este Google AdWords Individual Certified și Google Analytics expert din 2011 și oferă consultanță și training de inițiere în tacticile de marketing digital.

Leave A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.