Conținutul de calitate, relevant pentru motoarele de căutare reprezintă preocuparea noastră primordială, pentru a face clienții să revină pe site-ul tău și să cumpere produsele oferite
Când îți dorești să ieși în evidență și să atragi o comunitate mai mare în jurul brand-ului tău, ai nevoie de un conținut original, autentic, sincer și clar. Utilizatorii își doresc mai mult decât un mesaj care „sună bine” și urmăresc să afle ce „se ascunde” cu adevărat în spatele textelor frumos scrise.
Noi te ajutăm să comunici ușor și eficient cu potențialii clienți, oferind cel mai potrivit cadru cuvintelor convingătoare:
Dacă vrei să evidențiezi o idee, să atragi atenția asupra unui serviciu sau produs, ai nevoie de o poveste. Povestea ajută utilizatorii să se identifice cu brand-ul, să se apropie de acesta. Însă, pentru a pătrunde în zona emoțională, unde se produce decizia de a „cumpăra”, ai nevoie de imagini sugestive, care transportă mesajul trimis dincolo de logică și rațiune.
Interacțiunea utilizatorului cu brand-ul trebuie să se transforme într-o experiență, iar acest lucru se întâmplă când brand-ul este empatic.
Simți că lipsește scânteia creativă din mesajele tale?
Când competiția este acerbă în toate industriile, brand-ul care se remarcă este cel care dezvoltă conținut adaptat categoriilor de public cu care dorește să comunice.
Un brand memorabil are nevoie de o exprimare clară, mesaje-cheie (prin care vei avea o poziționare unică în domeniul tău) și originalitate.
Simți că lipsește scânteia creativă din mesajele tale?
Când competiția este acerbă în toate industriile, brand-ul care se remarcă este cel care dezvoltă conținut adaptat categoriilor de public cu care dorește să comunice.
Un brand memorabil are nevoie de o exprimare clară, mesaje-cheie (prin care vei avea o poziționare unică în domeniul tău) și originalitate.
Prin conținutul pe care îl oferim, urmărim să stârnim curiozitatea utilizatorilor, să ne apropiem de ei asigurându-i că brand-ul a înțeles problema sau nevoia lor și le va oferi soluția cea mai bună.
Conținutul dezvoltat de noi este adaptat publicului tău țintă, astfel încât acesta să răspundă și să interacționeze cu brand-ul.
Mesajele sunt personalizate în funcție de tipologia clientului ideal, astfel încât să „vorbești” aceeași limbă cu acesta. Astfel, clientul se va identifica ușor cu brand-ul, care va urmări, la rândul lui, cu prioritate, să se alinieze cu nevoile și interesele publicului-țintă.
Noi compunem mesajele și dezvoltăm conținut care au în centru clientul și reușim, în acest fel, să te ajutăm să comunici autentic și clar cu potențialii clienți și să subliniezi esențialul.
În plus, te ajutăm să alături mesajelor cheie imaginile potrivite pentru a întregi comunicarea brand-ului către client.
Scriem conținut relevant și convingător care să ocupe prima poziție atât în motoarele de căutare cât și în preferințele clienților tăi!
Cercetarea cuvintelor cheie stă la baza oricărei strategii SEO eficiente. Descoperind ceea ce caută clienții tăi, putem identifica cuvinte cheie care vor atrage trafic de calitate, cu potențial mare de conversie.
Folosim aplicații web ca Seobility și SEO Monitor pentru a analiza performanța site-ului tău în căutări organice, suntem atenți la concurenții tăi, descoperim strategia și tactica lor și le folosim pentru a le ghida pe ale tale.
Analizăm datele oferite de Search Console și de Google Analytics și stabilim împreună obiectivele optimizării site-ului.
De optimizarea website-ului tău depind performanța campaniilor de PPC, rata de clic și rata de conversie.
Înainte de a începe intervențiile, audităm cu atenție site-ul tău pentru identificarea problemelor tehnice de bază legate de SEO. Aceasta include arhitectura, conținutul, configurația, UX și linkurile interne ale site-ului tău. Vei primi un raport detaliat care prezintă constatările și recomandările noastre, cu prioritizarea intervențiilor care vor avea un impact real asupra pozițiilor de afișare pentru cuvintele cheie vizate. Implementarea recomandărilor de către developerii noștri va fi urmată de verificări automate, recenzii manuale și sfaturi practice continue pentru îmbunătățirea SEO tehnic.
Cu lista de cuvintele cheie țintă în față, edităm textele cu conținut bine cercetat și de înaltă calitate. Acest lucru va îmbunătăți relevanța și va poziționa site-ul mai sus în SERP.
Crearea de conținut SEO friendly ajută traficul organic pe site și gradul de conștientizare a mărcii. Dacă doriți să vă clasați pe locul 1 pentru un cuvânt cheie, trebuie să aveți conținut mai relevant decât cel care se afișează în prezent.
Uneori, procesul de SEO-on-page presupune rescrierea textelor de pe fiecare pagină a site-ului în proporție de circa 50%.
Copywriterii noștri revizuiesc toate textele, adaugă diacritice, aplică toate corecturile și adăugirile necesare pentru ca site-ul să transmită mesajele de marketing într-un limbaj potrivit, respectând cele mai bune practici.
Înainte de a începe intervențiile, audităm cu atenție site-ul tău pentru identificarea problemelor tehnice de bază legate de SEO. Aceasta include arhitectura, conținutul, configurația, UX și linkurile interne ale site-ului tău. Vei primi un raport detaliat care prezintă constatările și recomandările noastre, cu prioritizarea intervențiilor care vor avea un impact real asupra pozițiilor de afișare pentru cuvintele cheie vizate. Implementarea recomandărilor de către developerii noștri va fi urmată de verificări automate, recenzii manuale și sfaturi practice continue pentru îmbunătățirea SEO tehnic.
Cu lista de cuvintele cheie țintă în față, edităm textele cu conținut bine cercetat și de înaltă calitate. Acest lucru va îmbunătăți relevanța și va poziționa site-ul mai sus în SERP.
Crearea de conținut SEO friendly ajută traficul organic pe site și gradul de conștientizare a mărcii. Dacă doriți să vă clasați pe locul 1 pentru un cuvânt cheie, trebuie să aveți conținut mai relevant decât cel care se afișează în prezent.
Uneori, procesul de SEO-on-page presupune rescrierea textelor de pe fiecare pagină a site-ului în proporție de circa 50%.
Copywriterii noștri revizuiesc toate textele, adaugă diacritice, aplică toate corecturile și adăugirile necesare pentru ca site-ul să transmită mesajele de marketing într-un limbaj potrivit, respectând cele mai bune practici.
SEO și conținutul site-ului tău nu sunt niciodată finalizate. De aceea testăm și ajustăm mereu pentru a menține cele mai bune rezultate posibile. Acesta este motivul pentru care analizăm periodic date din Google Analytics și din Search Console pentru a crea un tablou de bord personalizat care te ajută să obții o imagine de ansamblu completă a modului în care funcționează SEO.
Începe cu un audit SEO și află care sunt zonele de îmbunătățire. Te ajutăm cu crearea conținutului și indexarea lui pentru cuvintele-cheie relevante pentru clienții tăi.
WhatsApp us