Fii acolo unde sunt şi clienţii tăi! Vei face parte din conversaţie în Social Media.
Managementul reţelelor sociale plasează brandul în conversaţie cu clienţii săi. Este o oportunitate de a participa într-un mod relevant în viaţa lor, cu conţinut memorabil şi folositor.
Facebook, LinkedIn sunt deja clasicele reţele sociale, care au strâns miliarde de utilizatori. Nu poţi fi relevant în interacţiunea cu ei fără o strategie bine pusă la punct. Social media presupune un stil de comunicare direct şi natural, care poate răspunde nevoilor tale de business: generare de leaduri, vânzare, promovare şi informare a clienţilor.
Menţinem o frecvenţă constantă a postărilor, urmărind diferite linii de conţinut relevante şi în ton cu strategia de comunicare.
Brandul tău va comunica pe reţelele sociale la fel ca în conversaţiile reale. Valorile brandului se vor regăsi în modul său unic de a se exprima.
Analizăm subiectele importante pe care clienţii tăi le preferă şi dezvoltăm conţinut pe aceste teme. Ne menţinem mereu la curent cu noutăţile din domeniu.
Prin administrarea paginilor tale urmărim permanent comentariile fanilor şi răspundem cât mai repede pentru a-i ajuta şi lămuri în dilemele lor. Răspundem rapid mesajelor lor cu sugestii şi trimiteri către website. Fiecare interacţiune este o ocazie de aprofundare a relaţiilor cu clienţii.
Urmărim reacţiile comunităţii şi fanii cei mai apropiaţi care se pot transforma în avocaţi ai brandului. Identificăm tipul de conţinut care a fost bine primit de publicul tău, precum şi noile teme de interes care apar la orizont.
Îmbunătățește-ți vizibilitatea online și interacțiunea cu clienții tăi cu ajutorul postărilor pe canalele de Social Media create și gestionate de agenția noastră.
WhatsApp us