Start-up-urile sunt clienții de care ne simțim cel mai aproape, fiindcă știm cât de greu e să răzbați în mediul atât de competitiv al afacerilor
Succesul unei afaceri e rezultatul unei strategii bine puse la punct. Elaborarea strategiei este primul pas în obținerea celor mai eficiente rezultate din acțiuni de promovare online.
O strategie de marketing digital definește transformările necesare pentru a atinge obiectivele de marketing: creșterea notorietății mărcii, creșterea bazei de potențiali clienți, creșterea vânzărilor, extinderea ofertelor către noi segmente de public, îmbunătățirea prezenței online, creșterea cotei de piață.
De obicei, clienții ne abordează dorind un anumit serviciu dar, după o analiză amănunțită, descoperim că fie nu au o strategie de promovare, fie strategia actuală e nepotrivită obiectivelor pe care și le propun. Consultanța afacerii oferă o nouă perspectivă asupra celor mai eficiente căi de urmat pentru atingerea obiectivelor clienților noștri.
Identificăm unde se află clientul nostru analizând situația curentă prin audit/screening al prezenței online, măsurăm traficul pe website, evaluăm funnel-ul de conversie, performanța campaniilor și bugetele investite.
Aflăm unde vrea să ajungă clientul nostru prin promovare online: ce obiective are pe termen scurt și mediu, ce probleme și nevoi are în prezent.
Propunem cel mai bun și rentabil mod de a atinge obiectivele agreate. Recomandăm tactici care să genereze rezultate vizibile în timp real.
Identificăm unde se află clientul nostru (analizăm situația curentă) prin audit/screening al prezenței online, măsurăm traficul pe website, evaluăm funnel-ul de conversie, performanța campaniilor și bugetele investite
Aflăm unde vrea să ajungă clientul nostru: ce obiective are pe termen scurt și mediu, ce probleme și nevoi are în prezent
Propunem cel mai bun și rentabil mod de a atinge obiectivele agreate. Recomandăm tactici care să genereze rezultate vizibile în timp real.
Din 2016, Online Hub a implementat proiecte de consultanță susținute de BERD în cadrul programului de co-finanțare a IMM-urilor, fiind una dintre agențiile certificate în calitate de consultant BERD.
BERD (Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare) acoperă o parte din costul net al unui proiect de consultanţă datorită sprijinului oferit de Uniunea Europeană şi de EBRD’s Small Business Impact Fund (Italy, Japan, Korea, Luxembourg, Norway, Sweden, Switzerland, TaiwanBusiness – EBRD Technical Cooperation Fund and the USA).
Serviciile de consultanță în marketing digital acoperă ariile esențiale:
Verifică eligibilitatea companiei tale aici!
Proiectul de strategie este unul de durată, care produce rezultate pe parcurs.
Procesul cuprinde două etape, cea de consultanță și cea de execuție.
Primul pas al etapei de consultanță presupune întâlnirea cu clientul nostru. Analizăm și înțelegem afacerea ta, desenăm profilul clientului ideal, aflăm care sunt problemele cu care te confrunți și care sunt nevoile tale. Colectăm datele necesare și le analizăm, elaborând un raport de audit.
Venim cu recomandări și sugestii de îmbunătățire, tactici și planificare de activități, potrivit dimensionate resurselor tale, asigurându-ne că găsim un echilibru între tendințe, tactici și oportunități pe care ni le pun la dispoziție instrumentele și canalele de marketing digital și setarea, respectiv atingerea unor obiective realiste.
Elaborăm un Media Plan, care conține un buget de promovare și distribuția pe canale.
Etapa de execuție presupune planificare și atenție la detalii. Rămânem alături de tine și în etapa de implementare a strategiei agreate, măsurăm rezultatele, evaluăm (lunar sau trimestrial) performanța strategiei alese și, în funcție de acestea, îți recomandăm, iar tu decizi continuarea implementării strategiei inițiale sau regândirea și testarea altor metode sau soluții de îmbunătățire.
Primul pas al etapei de consultanță presupune întâlnirea cu clientul nostru. Analizăm și înțelegem afacerea ta, desenăm profilul clientului ideal, aflăm care sunt problemele cu care te confrunți și care sunt nevoile tale. Colectăm datele necesare și le analizăm, elaborând un raport de audit.
Venim cu recomandări și sugestii de îmbunătățire, tactici și planificare de activități, potrivit dimensionate resurselor tale, asigurându-ne că găsim un echilibru între tendințe, tactici și oportunități pe care ni le pun la dispoziție instrumentele și canalele de marketing digital și setarea, respectiv atingerea unor obiective realiste.
Elaborăm un Media Plan, care conține un buget de promovare și distribuția pe canale.
Etapa de execuție presupune planificare și atenție la detalii. Rămânem alături de tine și în etapa de implementare a strategiei agreate, măsurăm rezultatele, evaluăm (lunar sau trimestrial) performanța strategiei alese și, în funcție de acestea, îți recomandăm, iar tu decizi continuarea implementării strategiei inițiale sau regândirea și testarea altor metode sau soluții de îmbunătățire.
Fiindcă știm cât de important este timpul pentru tine și afacerea ta, te ajutăm să-ți atingi obiectivele cu cheltuieli minime.
Vei reuși, cu ajutorul nostru:
Vom contura împreună obiective strategice clare, fie că este vorba de creșterea numărului de clienți ori de loializare sau de construirea de alianțe cu partenerii și vom descoperi dacă dispui de resursele necesare atingerii acestor obiective.
Strategia te ajută la localizarea categoriilor demografice, studierea comportamentului lor, înțelegerea preferințelor (ce informații caută, ce tip de conținut consumă) și îți recomandă modalități de a direcționa mesajele și de a promova produsele către publicul țintă.
Strategia te ajută să identifici ce te face diferit de competitori și unic în modul în care vei atrage publicul țintă și ce poți face pentru a încuraja clienții să interacționeze cu brandul tău, sporind conversiile.
Marketingul digital este măsurabil, operează cu instrumente care monitorizează în timp real rezultatele (return on investment), motiv pentru care antreprenorii consideră că este eficient și util să investească o mare parte din bugetul de marketing în promovarea online.
Prin externalizarea către o agenție full-service îți poți atinge obiectivele dacă nu ai resurse suficiente sau echipa internă nu are abilitățile necesare, cu un buget moderat.
Abordarea integrată a marketingului digital funcționează cel mai bine și generează cel mai bun ROI, prin alocarea dinamică de bugete potrivite în zonele relevante de marketing, fie că sunt canale de social media sau campanii online care se aliniază obiectivelor tale.
Fără o strategie poți pierde timp și oportunități importante pentru a obține rezultate mai bune sau pentru a-ți îmbunătăți targetarea.
Agenția noastră îți oferă o sesiune gratuită de consultanță pentru a înțelege nevoile și prioritățile afacerii tale.
WhatsApp us