De ce nu toate canalele de promovare sunt relevante pentru business-ul tău?

rotiță
rotiță
canale promovare

Momentul în care decizi să îți promovezi business-ul este unul important pentru traseul pe care afacerea ta îl va parcurge în viitor. La o simplă privire în online vei vedea o mulțime de posibilități, însă nu toate sunt potrivite pentru tine. Nu orice canal de promovare este eficient pentru orice business, iar simplu fapt că o campanie are un ROI bun nu înseamnă că este general valabil pentru orice campanie.

Hai să vedem de ce:

1. Managementul timpului

Atunci când vorbim despre mediul online, trebuie să avem în vedere că nicio campanie nu este setată și uitată până la final. Toate campaniile necesită o constantă monitorizare, dar mai ales optimizare. Ori, în acest caz, companiile mari (care au departamente care se ocupă doar de acest aspect) au posibilitatea de a fi vizibile pe toate canalele de promovare.

Pe de altă parte, companiile mai mici, care fie au un singur om desemnat să se ocupe de promovarea online, printre alte task-uri îndeplinite sau să țină legătura cu agenția, nu au nici bugetul consistent al marilor companii și nici timpul necesar pentru a avea vizibilitate pe orice rețea.

Care este soluția? Focusarea pe acele canale unde publicul lor țintă este activ. Cele mai profitabile și sigure soluții în acest moment sunt campaniile Facebook Ads și Google AdWords, unde posibilitățile sunt nelimitate!

2. Publicul fiecărui canal reacționează diferit

Dacă tot am menționat de Facebook Ads și Google AdWords, trebuie să spun și că este o diferență foarte mare între căutarea activă și acțiunea sub impulsul momentului.

Facebook oferă posibilități foarte bune de a targeta corect publicul țintă, iar publicul va vedea reclama în news feed, fără a fi necesar să facă o căutare.

Fiecare utilizator primește reclame în funcție de interesele sale. Cum este Facebook Ads atât de eficient? Facebook știe permanent care sunt interesele utilizatorului și va evidenția exact ce poate fi interesant pentru el, iar reclama companiei va ajunge către cei care pot fi potențiali cumpărători. Așa că, fără să caute, un utilizator se transforma în cumpărător doar printr-un „cârlig”, care este reclama apărută în timp ce se uită pe Facebook.

Pe de altă parte, printr-o campanie Google AdWords, produsele companiei ajung exact la cei care au un interes clar și fac căutări care îi pot conduce către astfel de produse. În timp ce la Facebook trebuie să setezi foarte bine targetul, la Google AdWords trebuie să alegi foarte bine cuvintele cheie și texte care arată soluțiile la nevoile clare ale cumpărătorilor.

3. Rezultate versus costuri

Așa cum spuneam și la începutul articolului, publicitatea online necesită o atenție permanentă. Trebuie să testezi continuu și să optimizezi pentru a ajunge la rezultate eficiente. S-ar putea ca de-a lungul timpului să setezi campanii cu un cost per click mare și campanii cu un cost per click mic. Important este să vezi care este mai eficientă pentru business-ul tău.

Sunt multe moduri de a-ți promova business-ul online. Dacă vrei o analiză corectă și o strategie eficientă, nu ezita să ne scrii!

Beesy growing
your digital buzz

Suntem și aici