Am realizat că trebuie să explic oamenilor din ce în ce mai frecvent de ce competenţele mele sunt relevante pentru rezolvarea problemelor lor.
Mă ocup cu marketing-ul digital. Este foarte vast domeniul, de aceea concizia contează. Îmi este din ce în cel mai clar că majoritatea nu ştie ce este marketing-ul digital şi cum a evoluat el în mediul dinamic pe care ni-l oferă internetul.
Orice afacere e unică.
Cum facem ca afacerea ta să aibă succes în mediul online?
Înainte de toate, căutăm să înţelegem nevoile clienţilor noştri, nevoile afacerii lor, până la cel mai mic detaliu.
Fie că activaţi în domeniul turismului sau imobiliarelor, vă doriţi să aveţi poziţie cât mai bună în căutări, să aveţi trafic în creştere şi dacă se poate, cât mai mulţi clienţi să bată la uşa voastră după ce v-au vizitat site-ul. Ar fi şi mai grozav dacă ar şti exact ce vor sau mai simplu, să comande online. Un efort minim pentru echipa de vânzări!
Centrul de greutate se mută în zona echipei de marketing. De noi depinde ca website-ul să fie optimizat, actualizat cu conţinut de calitate, să ofere o experienţă plăcută utilizatorilor, să fie corespunzător promovat în cadrul unei prezenţe digitale integrate.
Pe un website care îţi place, atât din punct de vedere al designului, cât şi al experienţei de navigare, găseşti cu uşurinţă ceea ce cauţi, meniul este bine structurat, pagină de contact are toate coordonatele şi aşa mai departe. Relevanţa conţinutului este esenţială pentru a da satisfacţie oricărui utilizator.
Regula celor 8 secunde se aplică oricărei pagini, aşa încât, dacă în acest interval nu găseşti ceea ce cauţi, părăseşti site-ul. O rată de respingere mică dă o notă bună calităţii website-ului.
Cum facem să ajungem la o astfel de performanţă şi cum ne menţinem acolo?
Consultanţii în marketing digital evaluează business-ul vostru şi caută ceva unic, definitoriu pentru produsul/serviciul pe care îl oferiţi. Apoi, cu ajutorul vostru, creionează profilul clientului în mediul online, până la cele mai mici detalii. E bine să ştim cât mai multe despre potenţialul cumpărător: dacă e femeie sau bărbat, câţi ani are, trăieşte în mediul urban sau rural, unde îi place să-şi petreacă timpul liber, ce educaţie are, unde îşi face cumpărăturile.
Alternativ, definim profilul unei oportunităţi în zona de B2B, dacă ne referim la companii: dimensiune, cifra de afaceri, număr de angajaţi, pieţe de desfacere şi orice altă informaţie relevantă în domeniul în care activează.
Dacă ştim aceste detalii, te ajutăm să scrii povestea. Povestea este linia imaginară ce uneşte aceste puncte.
Nu este suficient să găseşti un web-developer pasionat care să te ajute să îţi construieşti website-ul. El trebuie să aibă o înţelegere de bază a unor principii fundamentale de marketing şi să ştie cum să le aplice pe web.
Vrei ca business-ul tău să evolueze şi orice succes înregistrat să fie punctul de plecare pentru a te dezvolta în continuare?
Susţinerea unui punct de pornire favorabil printr-o abordare strategică este esenţială. Strategia digitală este cea care, odată agreată, nu ne lasă să greşim. Poziţionarea corectă a afacerii tale te ajută să te concentrezi pe segmentul de clientelă vizat.
Rolul nostru este să te ghidăm în evaluarea corectă a potenţialului din mediul online. Noi îţi punem la dispoziţie analiza tendinţelor bazată pe o cercetare atentă a competiţiei tale în mediul digital. De asemenea, identificăm cele mai bune practici de utilizare a canalelor de comunicare online disponibile. Vei putea constata cum o prezenţă digitală actualizată, care integrează platformele disponibile de web, social media, blogging şi campaniile remunerate ( PPC) te ajută să ajungi pe o poziţie superioară în căutări, să înregistrezi trafic/conversii în creştere şi să-ţi sporeşti notorietatea brandului de la lună la lună.
Dacă te-am convins că merită să investeşti în abordarea strategică pentru a reconstrui prezenţa ta digitală pe fundamente sănătoase, scrie-ne pe scurt despre afacerea ta!