Client: Mansarda Mea
Industrie: Materiale de construcții
An: 2018
Website: mansarda-mea.ro
Servicii: Social media, Campanii, Administrare website, Web development
Mansarda-Mea este un proiect dezvoltat din inițiativa clientului nostru Knauf Insulation România și reunește 4 brand-uri renumite: VELUX, Bramac, Knauf Insulation România și Knauf Gips România într-o platformă dedicată transformării mansardei într-un spațiu de locuit.
Demersul și-a propus să vină în întâmpinarea persoanelor doritoare să-și amenajeze mansarda cu idei practice, inspirație, recomandări ale specialiștilor și sfaturi utile despre tot ce înseamnă și implică o mansardă modernă.
Am fost implicați de la început și am coordonat cu atenție fiecare etapă a proiectului, de la intermedierea comunicării dintre cei patru parteneri implicați, preluarea conținutului pentru platformă și prelucrarea fotografiilor, până la realizarea design-ului și dezvoltarea site-ului.
Linia grafică și culorile alese pentru logo și elementele de design au fost gândite astfel încât să fie reprezentative pentru toate cele 4 brand-uri. Am căutat puncte comune care să deservească fiecare partener.
Platforma Mansarda-Mea este un ghid practic ce cuprinde 4 capitole principale pentru transformarea unei mansarde într-un spațiu de locuit: izolarea mansardei, ferestre de mansardă, finisaje mansardă și sisteme de acoperiș. Complementar celor 4 secțiuni sunt paginile în care sunt prezentate sfaturi practice și zona de inspirație.
Specialiștii Online Hub în web development au gândit site map-ul website-ului astfel încât utilizatorii să identifice rapid zonele de interes și să ajungă intuitiv la informațiile dorite.
Munca echipei Online Hub nu s-a limitat doar la dezvoltarea site-ului. Am elaborat strategia de conținut, împreună cu strategia de creștere a notorietății proiectului și a traficului pe noul website. În acest sens, am conceput campanii de popularizare în social media, creând și întreținând pagini de Facebook și Instagram dedicate proiectului Mansarda-Mea.
În campania de inițiere și creștere a comunității, am montat un video de impact care a fost distribuit atât de partenerii proiectului cât și pe noua pagină Mansarda-Mea, reușind să strângă peste 20.000 de fani în primele trei luni de la lansare.
În plus, am populat contul de Facebook cu postări relevante pentru publicul țintă al proiectului. Pe Instagram publicam zilnic poze de inspirație pentru amenajarea podului.
Parteneriatul este una din valorile Grupului Knauf cu care ne mândrim și pe care o avem mereu în minte atunci când demarăm proiecte noi. Este ceea ce ne leagă atât pe noi, angajații Knauf, cât și ceea ce stă la baza cooperării și cooptării de noi furnizori. Un astfel de parteneriat a fost cel care a stat la baza proiectului Mansarda Mea, proiect gestionat și coordonat cu multă măiestrie și dibăcie de-a lungul a peste 5 ani de către echipa Online Hub. Împreună ne-am impulsionat și împreună ne-am dezvoltat, crescând atât numărul de utilizatori în comunitățile cărora ne adresăm, cât și numărul canalelor de comunicare utilizate.
Mansarda Mea a devenit un proiect de referință în mediul online și nu numai, iar la acest succes au contribuit în mare măsură dedicarea și implicarea echipei Online Hub. Vă mulțumim!
Să avem mult succes împreună în continuare!
(Dana Georgescu, marketing manager Knauf Gips)
WhatsApp us