Client: Family Clinic
An: 2022
Website: familyclinic.ro
Servicii: Copywriting, Web design, Web development, SEO, Social media
Family Clinic este o clinică medicală înființată în anul 2011, ce are peste 3000 de pacienți înscriși la medicina de familie, oferind servicii pentru alte 12 specialități medicale comunității din zona de nord Pipera-Voluntari.
Clientul nostru și-a dorit să răspundem nevoii de conștientizare a importanței serviciilor medicale de proximitate pentru medicină de familie și alte specialități în rândul comunității. În plus, site-ul avea nevoie de o actualizare a informațiilor puse la dispoziția publicului ca urmare a creșterii echipei clinicii și a diversificării specialităților medicale acoperite.
Obiectivul nostru a fost ca site-ul să transmită încredere în echipa de medici și personal calificat al clinicii și să răspundă nevoii de promptitudine cu care serviciile medicale trebuie să ajungă la pacienți. Ne-am dorit să obținem un site ușor de parcurs, care să ofere informații relevante despre programul de consultații, analizele și investigațiile disponibile.
Website-ul nou a fost dezvoltat în WordPress, cu integrarea funcționalităților de bază Elementor Pro, având un design personalizat, atât pentru desktop, cât și pentru mobil.
A fost creat un landing page pentru medicina de familie, care conține toate informațiile relevante:
Se observă o îmbunătățire a parametrilor de comportament al utilizatorilor: rata de respingere s-a îmbunătățit cu 16%, numărul de pagini accesate per sesiune a crescut cu 12%, iar durata medie a sesiunii a crescut cu 39% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.
Din punct de vedere SEO, s-a urmărit afișarea site-ului în căutări legate de medicină de familie în zona de nord a capitalei și a fost îmbunătățit page-rank-ul pentru a crește accesările organice.
Astfel, poziția medie pe cuvinte-cheie derivate din numele de brand a ajuns la 1.9, iar pe interogări ca „medic de familie Pipera” sau specialități medicale site-ul se afișează pe prima pagină, în top 3 poziții organic search.
Fără dubiu, reputația online este foarte importantă și în domeniul medical.
Am început colaborarea cu Online Hub având drept scop principal actualizarea site-ului nostru vechi, care necesita intervenții multiple, atât grafice cât și pentru reînnoirea informațiilor utile pacienților noștri. Am descoperit o echipă simpatică, tânără, deschisă și extrem de creativă, care a răspuns cu multă seriozitate și fără întârzieri tuturor solicitărilor noastre.
Fiind o clinică medicală al cărei obiect de activitate principal este medicina de familie, suntem obișnuiți ca pacienții noștri să ne acceseze direct, așadar ne-a fost dificil inițial să înțelegem avantajele unei strategii de marketing online. Dar experiența pe segmentul medical de care a dat dovadă agenția ne-a convins că reprezintă un partener de încredere cu care ne dorim o colaborare pe termen lung.
Echipa a identificat rapid punctele noastre forte și ne-a ajutat să definim structura necesară pentru a crea o carte de vizită virtuală care, în final, ne caracterizează pe deplin și a fost peste așteptări.
Și pentru că suntem preocupați mereu de prevenție, am considerat că generarea de conținut medical educațional relevant pentru pacient va avea un rol pivotant în creșterea și menținerea credibilității noastre ca furnizor de servicii medicale adresate sănătății familiei, așadar am decis să continuăm colaborarea.
Apreciem suportul deosebit de important pe care Online Hub ni-l oferă constant în preocuparea noastră continuă de a fi mereu aproape de pacienți, pe care ne dorim să îi ținem informați și să le venim în întâmpinare cu propuneri de soluții medicale potrivite tuturor problemelor medicale cu care se confruntă.
(Cristina Popescu, Medic specialist medicină generală, consultant ImuPro)
WhatsApp us