Millions of Friends.
Asociația de protecție a animalelor defavorizate

AMP hero banner

Client: Asociația Milioane de Prieteni

An: 2018

Website: millionsoffriends.org

Servicii: Consultanță și strategie, Copywriting, Identitate vizuală & branding, SEO, Pagini de destinație, Web development

Asociația Milioane de prieteni a fost înființată în anul 1997. Activitățile, programele desfășurate și conștientizarea publicului despre nevoile animalelor defavorizate au construit o reputație puternică pentru asociație.

Provocarea

Provocarea agenției noastre a fost în primul rând obținerea unei identități vizuale de impact, care să exprime clar direcțiile de acțiune ale asociației.

Astfel, când am pornit proiectul existau 3 logo-uri pentru: asociație, sanctuarul de urși și adăpostul de câini.

Prezența online avea la bază un website de prezentare, informații, blog și știri, un e-shop, 3 pagini de Facebook, fiecare canal avand un alt logo, cu design diferit.

logo before after AMP

Livrabile

Identitate vizuală unitară a brandului

Până să ne contacteze, construirea unei identități vizuale unitare a brand-ului nu a reprezentat o prioritate pentru Asociația Milioane de Prieteni. Însă, în contextul dezvoltării și extinderii renumelui și din dorința de a ajunge la cât mai mulți iubitori de animale, asociația a decis dezvoltarea activităților menite să le consolideze imaginea de brand.

Soluția oferită a fost unificarea logo-urilor, astfel încât cele două sigle ale sanctuarului și adăpostului canin să fie derivate din cel al asociației.

AMP logo

De peste 20 de ani, Millions of Friends salvează mii de animale grav rănite și pe cale de dispariție, în special câini și urși (dar și pisici, măgari, căprioare, lupi, vulpi).


Brandul Millions of Friends este unul umbrelă, care cuprinde proiectele Libearty și Victory (și Education, în viitorul apropiat).

Libearty Logo

Sanctuarul Libearty adăpostește peste 100 de urși bruni europeni, toți fiind salvați dintr-o viață crudă de abuzuri în captivitate.

Cei mai mulți dintre urși au fost salvați de la o viață mizerabilă, în cuști minuscule, oferind „divertisment” restaurantelor, hotelurilor, fabricilor, benzinăriilor, circurilor și chiar mânăstirilor.

Victory Logo

Înființat în 1999 în zona de est a orașului Brașov, Victory este unul dintre primele adăposturi pentru câini din România. Facilitate cheie pentru gestionarea câinilor vagabonzi, adăpostul are meritul de a trata, găzdui, îngriji și reloca peste 15.000 de câini în ultimii 20 de ani.

Mai mult, este singurul centru social care spitalizează câinii vagabonzi răniți și permite și sterilizarea animalelor de companie din familiile cu venituri mici.

Schema de culoare

Schema de culoare este conține nuanțe vii, care reflectă cele mai importante caracteristici ale existenței și scopului asociației: maro, verde și auriu.

brown
green
orange

Manual de brand

Pentru utilizarea corectă a schemelor de culoare și a logo-urilor, am realizat pentru asociație un brandbook care înglobează toate elementele dezvoltate.

AMP-brand-book

Într-o etapă ulterioară, am realizat declinarea elementelor de identitate vizuală pe site, Facebook, certificate de adopție și toate materialele necesare pentru print sau alte prezentări.

AMP-adoption-certificate1
amp-t-shirt
AMP-canvas-bag2
badge
billboard-Victory3

Unificarea activităților Asociației pe website

În ceea ce privește proiectarea noului website, am abordat o strategie de conținut nouă: unificarea sub umbrela asociației a tuturor activităților, atât cele dedicate urșilor, câinilor cât și componenta de educație în școli.

Prin acest demers am urmărit ca publicul să identifice toate proiectele și acțiunile asociației ca făcând parte din aceeași sursă.

Astfel, secțiunile noi de ”Campanii” și ”Donații” au fost mai bine scoase în evidență, pentru a îndeplini obiectivul asociației de a mobiliza voluntarii și donatorii să se implice.

MillionsOfFriends-org-homepage

Plată online a biletelor

Am prevăzut platforma și cu funcționalități noi: integrare cu plata online a biletelor. Soluția aleasă a fost una versatilă, cu navigare ușoară și intuitivă și design original.

Acesta este unul dintre proiectele de care suntem cei mai mândri, rezultatele fiind pe măsura efortului depus de întreaga echipă.
Paula-Ciotlos

Site-ul nostru era supraîncărcat și supraaglomerat. Aveam foarte multă informație pe care ne doream să o împărtășim oamenilor care ne accesează site-ul, voiam foarte mult să le arătăm tot ce facem noi cu atât de multă dăruire și pasiune. Asociația Milioane de Prieteni este prima asociație de protecție a animalelor din România, iar activitatea noastră e una foarte vastă - Sanctuarul de Urși Libearty, Adăpostul Canin Victory, Hope Farm și programul “Educația salvează vieți” sunt doar parte din proiectele noastre.
Minunata echipă de la Online Hub ne-a ajutat să dăm structură site-ului, să organizăm și să evidențiem materialele, să transmitem informația într-un mod clar și aerisit. Au venit și cu o imagine de brand nouă - mai concisă, mai abordabilă din exterior, mai prietenoasă cu cei care ne caută în mediul online. După ce s-au ocupat de site-ul nostru, oamenilor le-a fost mult mai ușor să ne găsească proiectele, fără să mai fie nevoie să ”sape” printre pagini și secțiuni întregi! (Paula Ciotloș, Director executiv AMP)

Beesy growing
your digital buzz

Suntem și aici