Social media management

Fii acolo unde sunt şi clienţii tăi! Vei face parte din conversaţie în Social Media

Managementul reţelelor sociale plasează brandul în conversaţie cu clienţii săi. Este o oportunitate de a participa într-un mod relevant în viaţa lor, cu conţinut memorabil şi folositor.

Facebook, LinkedIn sunt deja clasicele reţele sociale care au strâns miliarde de utilizatori. Nu poţi fi relevant în interacţiunea cu ei fără o strategie bine pusă la punct. Social media presupune un stil de comunicare direct şi natural care îţi poate răspunde nevoilor de business: generare de leaduri, vânzare, promovare şi informare a clienţilor.

Iată cum:

  • Plan editorial – menţinem o frecvenţă constantă a postărilor, urmărind diferite linii de conţinut relevante şi în ton cu strategia de comunicare
  • Tone of voice – brandul tău va comunica pe reţelele sociale la fel ca în conversaţiile reale. Valorile brandului se vor regăsi în modul sau unic de a se exprima
  • Social media listening – analizăm subiectele importante pe care clienţii tăi le preferă şi dezvoltăm conţinut pe aceste teme. Ne menţinem mereu la curent cu noutăţile din domeniu
  • Relaţii cu clienţii – prin administrarea paginilor tale urmărim permanent comentariile fanilor şi răspundem cât mai repede pentru a-i ajuta şi lămuri în dilemele lor. Răspundem rapid mesajelor lor cu sugestii şi trimiteri către website. Fiecare interacţiune este o ocazie de aprofundare a relaţiilor cu clienţii
  • Măsurarea impactului – urmărim reacţiile comunităţii şi fanii cei mai apropiaţi care se pot transforma în avocaţi ai brandului. Identificăm tipul de conţinut care a fost bine primit de publicul tău, precum şi noile teme de interes care apar la orizont

Contactează-ne

Alege un serviciu

Cu ce te putem ajuta?

[wpgdprc "By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website."]