Allmetech2017-06-13T11:47:34+00:00

Project Description

client online hub

Client Online Hub din 2016, Allmetech este o companie românească specializată în prelucrări mecanice, furnizor de utilaje, maşini unelte convenţionale şi cu comandă numerică, reprezentant local al câtorva producători de marcă, foarte cunoscuţi pe piaţă internaţională. S-a înfiinţat acum 14 ani la Iaşi, din iniţiativa unui grup de antreprenori români care au investit şi continuă să investească în marketing tradiţional şi online. Firma participă anual la evenimente de profil naţionale şi internaţionale iar din 2016 pune un accent deosebit pe promovarea online.

DESPRE PROIECT

Colaborarea cu Allmetech a apărut că urmare a solicitării companiei de a avea un nou concept vizual, care să pună mai bine în valoare atributele mărcii Allmetech, la 14 ani de la înfiinţare.

Imaginea proiectată de graficienii noștri a întrunit toate cerințele specificate și a marcat adeziunea brandului la noul trend – Industry 4.0 – Digitalizarea și analiza datelor în fiecare etapă a unui proces de producție, pentru a optimiza fiecare nivel de activitate a fabricii.

Website-ul companiei a intrat intr-un proces de redesign, în linie cu noul concept visual.

A fost dezvoltată o nouă strategie de conținut care pozitionează Allmetech ca furnizor de soluții integrate, iar fiecare linie de business este evidențiată într-o secțiune personalizată. Toate articolele de blog, studiile de caz și materialele video-tutoriale au fost grupate în secțiunea Resurse.

Website-ul a fost dezvoltat bilingv, tot conținutul a fost prelucrat de echipa Online Hub, iar modulele de interactiune cu utilizatorii gândite în așa fel încât să promoveze dialogul în timp real, pe orice tema de interes legată de domeniul de activitate: ofertele companiei, serviciile de consultanță de vânzări, instalare, mentenanță, servicii post-vanzare.

Stilul de comunicare a fost adaptat publicului țintă, format din specialiști, ingineri și tehnicieni specializați în prelucrări mecanice, CNC-uri, scule și AMC-uri.

S-a actualizat și manualul de identitate vizuală, ce stă la baza oricărui proiect ce promovează marca Allmetech, asigurând cadrul conceptual de folosire a logo-ului companiei și adaptarea lui pe diverse medii.
A fost dezvoltat un pachet de colaterale de marketing, destinate print-ului – machete de articole pentru revistele din domeniu, studiile de caz, broșura companiei, cărți de vizită etc.

Strategia de marketing digital propusă va fi implementată prin tactici de promovare organică, calendar editorial în social media, newsletter, precum și publicitate prin Google AdWords și Facebook Ads, campanii online pentru promovarea celor mai recente oferte ale companiei.

În acest sens, dezvoltăm Landing Pages care cresc potențialul de conversie prin conținut targetat – oferte promotionale cu informații relevante, imagini, prețuri, beneficii, conditii de livrare, servicii post-vanzare și diferențiatori.

Ai și tu un proiect similar?

contactează-ne

brief

Client

Allmetech

Industrie

Prelucrare metale, Comerț

Servicii

Administrare pagini Facebook
Administrare website-uri
Campanii online
Consultanță și strategie
Creare de conținut
Identitate vizuală, branding
Optimizare pentru motoarele de căutare
Pagini de destinație
Website-uri noi

Website:

allmetech.com