Ce reprezintă Google AdWords?

Cel mai eficient instrument de promovare online. Folosind AdWords te asiguri că mesajul tău ajunge la oamenii relevanţi: cei care caută în Google produsele sau serviciile pe care le oferi. Prin campanii Google AdWords vei atrage vizitatori interesaţi pe website-ul tău. AdWords reprezintă acele anunțuri de publicitate platită care apar în rezultatele căutarii pe Google dupa anumite cuvinte cheie sau anunțuri de promovare (texte sau bannere) pe care le vizualizăm pe site-uri partenere Google atunci când navigăm pe internet. Prin campanii Google AdWords vei atrage audiența dorită, cu mesajul potrivit, la momentul potrivit.

Cum funcţionează Google AdWords?

Principiul de funcţionare AdWords este foarte uşor de înţeles. Oamenii caută serviciile sau produsele de care au nevoie folosind motorul de căutare Google. Căutările se fac cu ajutorul expresiilor sau cuvintelor cheie. Pentru a apărea în lista rezultatelor căutărilor, fiecare advertiser licitează o suma, un COST PER CLICK (CPC). Acest CPC împreună cu scorul de calitate (relevanţa anunţului în raport cu pagina de destinaţie) determină rangul anunţului. Rangul anunţului îl poziţionează în lista rezultatelor de căutare, mai sus sau mai jos. Evident lucrurile se complică atunci când intri în detalii, parametrii fiind numeroşi, dar în mare, AdWords funcţionează pe baza cuvintelor cheie şi a mecanismului de licitaţii.

Contactează-ne

Alege un serviciu

Cu ce te putem ajuta?

[wpgdprc "By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website."]

Orice campanie AdWords începe cu o strategie bine pusă la punct

  • Cercetarea şi analiza. După ce îţi setăm contul AdWords, vom cerceta amprenta digitală a brand-ului tău. Începem cu auditarea website-ului curent (dacă nu ai încă un site, te invităm în secţiunea web development pentru a extinde oportunităţile colaborării). Este sau nu site-ul tău optimizat pentru motoarele de căutare? Oferă o experienţă plăcută şi utilă vizitatorilor? Câte servicii şi produse prezinţi pe site? Mai departe explorăm strategiile online aplicate de competitori şi analizăm ce cuvinte folosesc oamenii în căutări atunci când au nevoie de produsele sau serviciile tale. În funcţie de aceste aspecte îţi vom oferi recomandări şi vom alege direcţia în care să dezvoltăm campaniile AdWords. Dacă ai deja un cont AdWords, vom audita activitatea acestuia urmărind parametrii şi evoluţia lor de-a lungul timpului. CTR, CPC, CR? Le poţi lăsa pe mâna noastră.

  • Performanţă şi optimizare în timp real. Setăm parametrii, direcţia şi pornim. Urmărim minuţios campaniile tale AdWords şi ne adaptăm corespunzător pentru o maximizare a ratei de conversie. Ne asigurăm că banii nu vor zbura pe click-uri ineficiente. În deciziile noastre luăm în calcul comportamentul vizitatorilor pe site şi modificăm parametrii campaniei astfel încât reclamele să fie livrate optim pe dispozitivul utilizat, în limba, momentul şi geolocația în care clienţii tăi vor fi dispuşi să acţioneze.

  • Obiective personalizate afacerii tale. Odată ce ştim de unde pornim la drum, vrem să aflăm unde vom ajunge. Ce vrei să se întâmple pe site-ul tău? Creşterea traficului? Completarea unui formular de către vizitatori? Sau cumpărarea unui produs? Îmbinăm potenţialul reţelelor de publicitate Google (Search, Display) pentru a putea afişa anunţurile tale în diferite formate (text, grafic, video) pe spaţii digitale precum pagina cu rezultate Google, site-uri web partenere Google, Gmail sau YouTube. Putem opta şi pentru campanii de remarketing, mai exact putem seta ca anunţurile să se afişeze în mod repetat doar acelora care au vizitat cel puţin o dată site-ul tău. Prin remarketare cresc şansele unei conversii – conversia este acţiunea pe care dorim ca un vizitator să o facă odată ajuns pe site-ul tău – pentru ca mesajul este receptat de un vizitator care deja şi-a exprimat interesul în produsele tale.

  • Cheltuieli mereu sub control. Cu AdWords plăteşti doar când cineva face click pe reclama ta. Nu cheltuieşti mai mult decât ai bugetat, pentru că totul este măsurabil şi controlabil. În funcţie de obiectivele campaniei setăm din start bugetul agreat şi procesul de licitaţie Google va fi optimizat corespunzător. Banii nu sunt aruncaţi pe fereastră plătind afişări irelevante.

hai să ne cunoaștem

Vrem să ascultăm povestea afacerii tale

Este atât de urgent încât nu mai suportă amânare?
hai să ne cunoaștem

Rezultate cuantificate şi optimizate

Măsurăm în permanentă indicatorii de performanţă. Unul dintre principalele avantaje ale marketingului online şi implicit al Google AdWords este măsurarea exactă a rezultatelor. Numărul de conversii, costul per conversie, rata conversiei, valoarea conversiei, costul de achiziţie al unui client şi lista de indicatori poate continuă. Cu ajutorul lor ştim în fiecare moment unde ne aflăm pe drumul spre obiective.

Rapoarte lunare personalizate. Programăm întâlniri lunare cu clienţii noştri pentru a discuta şi analiza statusul campaniilor AdWords. Suntem proactivi în a prezenţa noi soluţii şi alternative. Analizăm performanţele AdWords în contextul general al website-ului tău pentru că avem mereu în vedere şi statisticile Web Analytics. Îţi oferim suport prin e-mail sau telefon în timpul programului de lucru. Deci nu ezita să ne contactezi când ai o întrebare!

Încredere şi transparenţă. Sunt două dintre valorile după care ne ghidăm în activitatea noastră. Insistăm că în fiecare colaborare clientul să plătească direct către Google. Îți vom oferi acces la conturile tale și vei putea vedea exact cum îți gestionăm bugetele. Fee-urile noaste sunt fixe și diferă în funcție de complexitatea proiectului.