Identitate vizuală2018-10-16T21:04:34+00:00

Identitate vizuală – Branding

Orice proiect nou începe cu definirea strategiei de brand:

  • misiune, viziune, valori, poziționare
  • Naming & tone of voice
  • Identitate vizuală și manual de brand
  • Strategie de comunicare
  • Print-uri și materiale de promovare
  • Digital branding

Ce înseamnă branding?

Este multa confuzie în jurul acestui termen, au fost date nenumărate definiții. Deci, ce înseamnă mai exact branding? Cu zeci de ani în urmă era definit ca un nume, un slogan, un semn, un simbol, un design sau o combinație a acestor elemente care identifică produsele sau serviciile unei companii și le diferențiază de competiție. Astăzi brand-ul este puțin mai complex, dar cu atât mai important în marketingul actual. Brand-ul este percepția pe care o are un consumator despre o companie, un produs sau serviciu. Astfel brand-ul se află într-o evoluție continuă, care se schimbă odată cu comportamentul consumatorului, este o imagine a ceea ce reprezintă o companie pentru consumatori.

Contactează-ne

Alege un serviciu

Cu ce te putem ajuta?

Branding-ul nu este despre a fi ales în fața competiției, ci despre a-i face pe potențialii consumatori să te vadă ca soluția la ceea ce caută sau au nevoie.

Ce obiective ar trebui să atingă un brand puternic:

  • să transmită un mesaj clar
  • să motiveze consumatorul să cumpere
  • să conecteze emoțional consumatorul cu produsele și serviciile tale
  • să transmită credibilitate
  • să creeze loialitate din partea consumatorilor

Pentru a reuși în crearea unui brand, orice companie trebuie înainte de toate să înțeleaga nevoile și dorințele clienților actuali și potențiali.

Brandul este piesa de bază în comunicarea de marketing. Brandul ține de strategie, iar marketingul reprezintă un cumul de tactici de folosit pentru aducerea brandului în fața consumatorilor.

Abordarea Online Hub

  • construim un brand de la 0, dăm o formă vizuală unui business nou
  • redefinim o identitate vizuală considerată perimată, în linie cu evoluția business-ului. Dacă s-a reinventat, nu te mai identifici cu brandul actual redefinim în concordanță cu noile direcții, tendințe, noile linii de business

Cu ce te ajutăm?

Identitate vizuală completă de la simbolistică, naming, tagline, slogan, fonturi, schemă de culoare, elemente de grafică derivate: bannere, infografice, template-uri de prezentări, power-point, elemente personalizate din setul de colaterale de marketing: cărți de vizită, pliante, broșuri, afișe, roll-ups, etichete, studii de caz, white papers, personalizare elemente promoționale.