Analytics – analiza datelor în timp real2017-06-14T14:39:10+00:00

Ce este Google Analytics?

Google Analytics este un serviciu oferit de Google care ne permite urmărirea comportamentului vizitatorilor pe website-ul nostru și ne pune la dispoziție date statistice detaliate cu privire la aceștia.

După crearea și lansarea unui website avem nevoie să aflăm cât mai multe informații despre impactul său asupra utilizatorilor.

Care sunt sursele mele de trafic cele mai importante?

Care secțiuni ale website-ului meu sunt cele mai eficiente?

Care pagini sunt cele mai vizitate?

Câți vizitatori intră pe website-ul meu de pe device-uri mobile?

De ce unele vizite se finalizează cu o vânzare și altele nu?

La toate aceste întrebări și la multe altele răspunde Google Analytics oferind informațiile care contează și care ne ajută la îmbunatățirea experienței vizitatorilor pe website și la luarea celor mai bune decizii privind atingerea obiectivelor website-ului.

Contactează-ne

Alege un serviciu

Cu ce te putem ajuta?

De ce este util Google Analytics?

  • oferă date privind activitatea vizitatorilor pe site-ul tău. Analizând datele putem afla cât timp petrec utilizatorii pe site, câte pagini vizualizează, care pagini sunt cele mai accesate, traseul vizitatorilor pe site, care este modul preferat de interacțiune cu site-ul (de pe mobil, tabletă sau desktop)
  • oferă informații utile care să ne ajute sa creștem traficul pe site. Analizând sursele cele mai importante ale traficului (trafic direct, trafic organic, trafic plătit) putem identifica ușor oportunitățile de creștere a numărului de vizitatori.

  • oferă date atât cantitative cât și calitative ale traficului pe site. Degeaba avem mulți vizitatori pe site, daca rata de respingere este mare și timpul petrecut pe site insuficient pentru a întreprinde acțiunile pe care ni le dorim (vânzare, completare de formulare, abonare la newsletter, descărcarea de fișiere). Analiza cumulată a acestor indicatori ne ajută sa identificăm oportunitățile de optimizare ale site-ului pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing.
  • ne ajută în procesul de optimizare pentru motoarele de căutare. Având la dispoziție informații privind cuvintele cheie cele mai des folosite de utilizatori pentru accesarea site-ului nostru, putem lua măsuri pentru o mai bună poziționare a site-ului în lista rezultatelor de căutare.
  • masurarea vânzărilor sau conversiilor. Cu toții știm cât de importantă este măsurarea rezultatelor atunci când derulam campanii online care au ca scop o acțiune concretă pe site. Rapoartele din Google Anaytics ne ajută să avem o imagine de ansamblu a rezultatelor campaniilor online derulate pe canalele de marketing digital.
  • optimizarea campaniilor de Google AdWords. Prin conectarea contului de AdWords cu contul de Analytics ai imaginea completă a comportamentului unui vizitator, de la clicul pe anunț până la finalizarea unei acțiuni pe site. Informațiile din Google Analytics pot fi utilizate pentru optimizarea performanțelor campaniilor AdWords.
contactează-ne

Monitorizează continuu activitatea de pe site-ul tău!

Află comportamentul publicului tău și identifică nevoile sale!
contactează-ne

Analiza integrată a informațiilor oferite de Google Analytics, interpretarea datelor statistice precum și identificarea celor mai performante strategii de marketing online necesită experiență și cunoștințe de marketing digital, pe care agenția noastră vi le pune la dispoziție pentru optimizarea și îmbunătățirea performanțelor site-ului și implicit a rezultatelor afacerii dumneavoastră.